Sadakat Programı
 

Bir sadakat programı temel olarak müşterileri işletmeye bağlamayı hedeflemelidir.

Bunun için yapılabilecekler bellidir:

  • Prestijli görünüm, duruş, sağlamak (müşteriye kart vermek)

  • İndirim vermek

  • Puan kazandırmak, harcatmak

  • Hediye vermek (Hediyeler haricen verilebileceği gibi işletmenin kendi hizmetlerinden de olabilir, bedava yıkama, 4 e bir … gibi

  • Müşteriye özel promosyon yapmak (özel günleri hatırlamak, mesaj veya farklı kazanımlar bu kapsamdadır)

Bu arada her müşteri kendisini farklı ve prestijli olarak algılamak ister, bu nedenle tüm bu sayılanlar müşteriye özel yapılıyor havasında yapılmalıdır.

BALPUAN bütün bu işlevleri bünyesinde barındıran bir müşteri sadakati programıdır.

Müşteriye yönelik promosyonlar haricinde verdiği raporlar ile, müşteri değerinin incelenmesini sağlar. Müşteri hangi sıklıkta geliyor? ne kadar harcıyor?, en son ne zaman gelmiş? gibi sorulara anında cevap alabilmek, o anki diyaloglar açısından çok önemlidir.

İndirim kısa vadeli kullanılabilecek tehlikeli bir araçtır, çünkü müşteri ilgisini sadece indirime bağlamak, rakip bir işletmenin yapacağı bir indirime yenilmeyi göze almak demektir.

BALPUAN, müşteri kartınızı indirim kartından sadakat kartına dönüştürmek ve karlılık yakalamak adına avantajlar sunar.

Copyright DENKER 2012 ®